به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ مدیرکل پست گیلان در این نشست به تشریح اهمیت نقش دفاتر بخش خصوصی در تسهیل گری ارائه خدمات پرداخت و با تاکید بر هم افزایی و هم سویی دفاتر پیشخوان برای شناسایی بازار های جدید و افزایش ترافیک اظهار داشت: رابطه همکاری دو سویه نباید دستخوش رفتارهای غیر حرفه ای شود لذا رعایت اصول درآمدی و عمل به ضوابط پستی می بایست در دستور کار مدیران دفاتر پیشخوان قرار گیرد.
وی همچنین ثبت اطلاعات کامل هویتی مشتریان در سامانه جامع قبول شرکت ملی پست، پرهیز از هرگونه حادث شدن بی ترتیبی در فرایندهای اجرایی و ارائه خدمات ویژه برای جذب بازار های جدید را خواستار شد.
مدیرکل پست گیلان در ادامه تفکیک مرسولات و رهسپاری آن از مبدا دفاتر پیشخوان پرترافیک را از برنامه های آتی پست گیلان برشمرد و اضافه کرد: با ایجاد این ساز و کار علاوه بر افزایش سرعت سیر مرسولات شاخص های کیفی نیز رشد چشمگیری خواهند داشت.
گفتنی است در پایان این جلسه، مدیرکل پست گیلان به سوالات مدیران دفاتر بخش خصوصی در حوزه پست و خدمات پستی پاسخ گفت./